Teleselskaber har det svært med kunder

Teleselskaber som TDC, Telenor og Telia ofrer millioner af kroner på at få nye og friske kunder, blot for at behandle dem dårligt.
Rigtig mange kunder oplever at teleselskaberne lover billige takster og gratis eller billige  mobiltelefoner og lignende tiltag, for at kapre dem som kunde.
Når de så endelig er blevet kunde gennem en købsprocess der kan tage op til 5 timer, og en masse godkendelser for at gå i orden, så oplever de at teleselskaberne derefter behandler dem direkte dårligt.
Det er direkte dårlig stil, at store veletablerede selskaber som TDC, Telia og Telenor bliver trendsettere på den negative måde, og giver hele branchen et dårligt omdømme, når de i stedet kunne være banebrydende og sætte en trend for god kommunikation med deres kunder.
Det er trods alt kommunikation de lever af, og det er grotesk, at det så netop er på et område som kommunikation med deres kunder at de fejler.

Der er lukket for kommentarer.